Díjnyertes ügyfélkiszolgálás a BÁV Záloghálózatában!

2017. 02. 08.

Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat nyert a BÁV Zrt. A ClientFirst független felmérése alapján a cég 3. helyezést ért el a „Személyes ügyfélkiszolgálás” kategóriában a nagyvállalatok között.

A szakmai testület 2016-ban résztvevőnként akár száznál is több próbavásárlás, összesen több mint 1500 üzlet tesztelése és 6500 ügyfél véleményének értékelése után alakította ki a végső rangsort. Ez az elismerés megerősíti, hogy a BÁV záloghálózatának munkatársai országos viszonylatban is kimagasló színvonalú szolgáltatást nyújtanak.

A BÁV Zrt. egyik legfőbb célkitűzése az ügyfélközpontúság. Folyamatosan törekszünk arra, hogy ügyfeleink személyre szabott kiszolgálással, odafigyeléssel és a lehető legmagasabb szintű szakértelemmel találkozzanak minden egyes üzletünkben. Külön öröm számomra, hogy a „Személyes ügyfélkiszolgálás” kategóriában nyertünk díjat, hiszen hírnevünk elsősorban a szakértőink tudásán és körültekintő munkáján alapul.„ – mondta Mohl László, a BÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A ClientFirst által létrehozott „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” program objektíven méri az egyes vállalatok ügyfélkiszolgálási színvonalát. A program személyes, telefonos és elektronikus kategóriákban oszt ki díjakat. Évente több százezer kérdésre adott válasz feldolgozásával emeli ki és díjazza a legjobb eredményeket elért cégeket.